איך מוצאים את פתרונות האחסנה הטובים ביותר?

היכן הכי כדאי לרכוש פתרונות אחסנה?

מדפי מתכת הם כאמור אופציה אחת מהאופציות הטובות ביותר העומדות בפני לקוחות אשר מעוניינים בפתרון יעיל לאחסון המוצרים שלהם. מדפים ממתכת עשויים להתאים למוצרים מסוימים יותר מאשר מדפי אלומיניום,  עץ או כל סוג אחר של חומר ולכן מומלץ ביותר בטרם תחליטו על המדפים אותם תרצו למחסן שלכן להתייעץ עם גורמים מביני עניין בסוגיות חשובות אלו.

מה ההבדל בין מדפי מתכת לכל סוג אחר של מדף?

מדפי מתכת למחסן הם כאמור פתרון נוח ויעיל ביותר, אולם חשוב מאוד לדעת להתאים את אותם מדפי מתכת למחסן בהתאם לגודלו של המחסן ולנוחיותכם. חשוב לנצל המחסן כראוי על ידי בניית מערך מידוף מותאם בגודל. התאמה לגודל היא התאמה אשר תתאים את המוצרים שיונחו על המדפים לגודל המדף וכמו כן התאמה לתנועת מלגזות במידה ויש צורך בכך. כמו כן חשוב מאוד להתאים את סוגי המדפים למשקלים אשר יונחו עליהם, לשם כך מוטב להתייעץ עם יועץ מטעם חברת ארז ריהוט תעשייתי.

מדפי מתכת יד שניה או מדפים חדשים? 

בין אם אלו מדפי מתכת יד שניה או מדפים חדשים חשוב מאוד לוודא כי אתם רוכשים מוצר איכותי. איכותיות המוצר נקבע בכך שהוא אכן נבדק ונמצא כשר על ידי מכוני התקנים למיניהם. איכות המוצר הוא בכך שיחזיק מעמד לאורך זמן רב. לכן חשוב לקבל חוות דעת חיובית על המוצרים מצד לקוחות מרוצים רבים של חברת ארז ריהוט תעשייתי.

איך בוחרים היכן לרכוש את פתרונות האחסנה?

את השיקול המכריע של בחירת ספק או יצרן לפתרונות מידוף ואחסנה לעסק שלכם יש לעשות בכובד ראש ולאחר מתן מענה לשאלות מקדימות אשר מציגות לנו את עתיד ואופן גדילת העסק בשנים הקרובות, וכל זאת בהתייחסות לתקציב השנתי הזמין.

מחפשים מדפים מתכת? ארז ריהוט לשירותכם!

ייעוץ והכוונה לבניית מחסן ושלל פתרונות אחסנה אחרים כמו גלריות אחסון (עם מספר קומות), התאמת מערך מידוף בהזמנה אישית ומותאמת, אחריות מלאה לשביעות רצון הלקוחות.