למה הישראל אוהבים לרכוש רהיטים / מדפים מודולריים מאיקאה IKEA?

אחד הדברים המיוחדים ביותר באיקאה הוא העובדה שכל הרהיטים והמוצרים שלהם ניתנים להרכבה עצמית, גם לאנשים שאין להם הרבה ניסיון וגם לאלה שאין להם הרבה כלי עבודה.

למעשה אם יש לכם פטיש, מברג/מברגה נטענת וחוש בסיסי להרכיב דברים אתם יכולים להסתדר טוב מאוד עם המוצרים השונים של איקאה.

בין המוצרים הפופולריים ביותר הוא ריהוט או מדפים מודולריים איקאה.

 

מהם מדפים מודולריים?

איקאה IKEA נוסדה בשוודיה בשנת 1943 - והיום מחזיקה 3 סניפים בישראל

איקאה IKEA נוסדה בשוודיה בשנת 1943 – והיום מחזיקה 3 סניפים בישראל

ניתן יהיה לפרק ולהרכיב אותם בקלות, לשנות את המבנה הקיים של המידוף בהתאמה אישית לצרכים שלנו ולא על פי מבנה קבוע.

כך למשל, ריהוט או מידוף אחר יכולים להגיע עם מבנה קבוע אותו נצטרך להתקין בהתאם למידות, לכניסות ולהכנות השונות המוטמעים על חומרי הגלם ואם בסיום ההתקנה המידוף לא יתאים לנו או לצרכים שלנו – הפסדנו כסף וזמן.

תוכלו להתאים את הגובה והרוחב של המידוף ואפילו להרכיב אותם בגבהים המתאימים לכם עם המרווחים המתאימים לכם.

אם לדוגמה אתם רוצים מדף אחד גבוה יותר לקרטונים ופריטים גדולים ומעל זה מדף עם מרווח מצומצם יותר עבור פריטים קטנים – תוכלו לפרק ולהרכיב אותם בקלות, כמו לגו, ולהרכיב אותם בהתאם לצרכים שלכם.

 

כיצד זה מתאפשר?

המבנה של עמודי התמיכה ושל המדפים עצמם מאפשר זאת.

הם בנויים לרוב בצורה כזו שבצידם יהיו שיניים שיכולות להתיישב על חורים מתאימים בעמודי התמיכה שלהם וכך למעשה הם מתיישבים היטב, בצורה מהודקת ובטוחה וניתן יהיה לאחסן עליהם דברים.

הרעיון הוא בעמודי התמיכה – הבנויים בצורה כזו שבמקום שיהיו 3-5 מרווחים קבועים שקובעים ללקוח את המרווח הקבוע ביניהם – יש מרווחים מתאימים להושבה שלהם בכל 10-20 ס"מ ועל כן אפשרויות רבות להנחת המידוף על גבי עמודי התמיכה.

כך למעשה ניתן יהיה לפרק ולהרכיב בהתאם לצרכים שלנו. למעשה, עמודי התמיכה יהיה לרוב במרחב של מטר-שניים אחד מהשני כך שהם מאפשרים גם בנייה שלהם בגובה לא אחיד ברמתה שורה.

 

מחסן איקאה לאיסוף עצמי של הלקוחות טרם הגעה לקופה

מחסן איקאה לאיסוף עצמי של הלקוחות טרם הגעה לקופה

מדוע ישראלים כל כך אוהבים את הרהיטים המודולריים של איקאה?

ובכן כל אדם בכלל וישראלים בפרט אוהבים להיות יותר יעילים ופרודוקטיביים, לחפש אחר המוצר המושלם והנוח ביותר עבורם ולהיות בעלי האפשרות להתאים את המוצר לצרכים האישיים שלהם. משום כך – כל רהיט או מידוף מודולרי יכולים לתרום לשימוש נוח יותר הן בבית ובוודאי בבית העסק.

לשמחתנו הרבה, איקאה מציעה לנו אפשרויות מידוף שונות בעיצובים שונים ובסגנונות שונים גם לבית וגם לבית העסק כך שלא תמיד צריך למצוא מפעל המייצר ומשווק מדפים ולבצע הזמנה מיוחדת שתהיה הרבה יותר יקרה ואף תיקח זמן עד שתגיע.

 

בפעם הבאה שתיכנסו לאיקאה, גם אם אינכם צריכים באותו הרגע רהיטים מודולריים כדאי יהיה לבדוק ולהכיר במה מדובר כדי שבבו הזמן, כאשר תצטרכו מידוף חדש, תוכלו לבחון אפשרויות נוספות יעילות וטובות יותר שניתן גם להתאים לצרכים האישיים שלכם.