מדף נשלף לייעול העבודה

מערכת מדפים מודולרית לאחסון משטחים וציוד כבד נחשבת לפתרון המקצועי והאיכותי ביותר לאחסנה של מטענים ופריטים כבדים כמו מנועים, תבניות, רהיטים, ציוד כבד, כלי עבודה גדולים וכבדים ועוד.

מערכת עם מדפים נשלפים מייעלת את העבודה בעסק והשימוש העיקר בה הוא במחסנים גדולים, במרלו"גים, במפעלי ייצור, במפעלי תעשייה שונים, בחברות לוגיסטיות, במוסכים ובמבני תעשייה.

מדפים נשלפים מיועדים לאחסון של פריטים כבדים, קל להעמיס ולפרוק מהם את החפצים והציוד באמצעות מלגזה או עגורן.

זו מערכת מודולרית המגיעה עם מגירות גדולות המיועדות לעומסים כבדים במיוחד, קל להרכיב את המערכת בכל מבנה תעשייתי או מחסן, ויש אפשרות לשלב מגירות נשלפות באופן מלא או חלקי, בהתאם לצורכי הלקוח וסגנון העבודה בעסק ובמחסן.

 

תכנון, ייצור והתקנה ברצפת בייצור של הלקוח

שיפור וייעול העבודה

שיפור וייעול העבודה

 

חברת ארז ריהוט תעשייתי בע"מ היא החברה המובילה בתכנון, ייצור והתקנת מערכות אחסון מודולריות לכל ענפי התעשייה.

החברה הוותיקה מתמחה בין היתר בתכנון מערכת המדפים הנשלפים בהתאמה אישית לצורכי העסק או המפעל.

יש ארבעה שלבים עיקריים בתהליך רכישת מערכת אחסון המודולרית עם המדפים הנשלפים לעומס כבד:

 

תכנון מותאם אישית

בשלב הראשון מגיע נציג מנוסה מטעם החברה לבית העסק כדי לבחון ולאפיין את צורכי האחסון ולגבש קונספט ראשוני לתכנון ולייצור המערכת המודולרית.

בשלב זה מתייחסים לסגנון העבודה בעסק ובמחסן מאחר ויש לתכנן מערכת מדפים המאפשרת גישה נוחה ובטוחה למלגזה, לעגורן או לאמצעי פריקה והעמסה אחר.

 

ייעוץ מקצועי

נציג מטעם חברת ארז ריהוט תעשייתי בע"מ מייעץ ללקוח ומציע פתרונות אחסון מתקדמים בהתאמה אישית, לאחר מדידות מדויקות, אפיון עומסים שמערכת המדפים צריכה לעמוד בהם, קביעת לוח זמנים לייצור ולאספקת המערכת ועוד.

 

ייצור

לאחר שרטוטים ותכנון מערכת אחסון עם המדפים הנשלפים עוברים לשלב הייצור.

את שלד ובסיס המערכת המודולרית מייצרים מחומרי גלם עמידים וחזקים כמו ברזל מגולוון, פלדת פחמן ונירוסטה, ולרוב מייצרים את המדפים הנשלפים ממתכת, אפשר גם מפלסטיק קשיח, בהתאם לסוג ולמשקל הפריטים שיש לאחסן.

 

התקנה בבית העסק

לאחר השלמת הייצור ובקרת איכות המערכת המודולרית מוכנה להובלה.

הלקוח יכול לבחור שירות הכולל הובלה והתקנה בעסק שלו, באפשרותו לבצע את ההתקנה על ידי מתקינים אחרים או על ידי מנהל המחסן ועובדי החברה.

עם זאת, עדיף להשאיר את הרכבת המערכת והמדפים לאנשי המקצוע המנוסים שלנו.

 

בטיחות מעל הכול

למשקלים קלים וגם למשקל כבד

למשקלים קלים וגם למשקל כבד

המערכת המודולרית הכוללת מדפים נשלפים באופן מלא או חלקי פשוטה להרכבה בבית העסק, ולאחר הרכבת השלד מתקינים את המגירות הנשלפות.

חשוב לתכנן ולבחור מערכת עם מדפים לעומס כבד הכוללת מנגנון בטיחותי כפול לנעילת המגירות הנשלפות והתקנים בטיחותיים נוספים כדי לשמור על כללי הבטיחות בעבודה ולמנוע פציעות מיותרות.

 

מגירות לעומס כבד

אחד היתרונות המרכזיים של מערכת מדפים נשלפים הוא כושר הנשיאה של המגירות ממתכת.

ניתן לייצר מערכת הכוללת מגירות לשליפה מלאה העומדות בעומס כבד עד 1,000 ק"ג, אם בוחרים במגירות לשליפה חלקית הן מאפשרות אחסון של חפצים כבדים עד למשקל של 800 ק"ג.