איך בונים מחסן בצורה יעילה?
מה המתכון הנכון לבחירת המדפים למחסן שלכם?
איך יודעים מה היא החברה הטובה ביותר למכירת ריהוט תעשייתי? 

תכנון בניית מחסן הוא מקצוע לכל דבר ועניין וטומן בחובו ידע רב ובעיקר ניסיון. על מנת לדעת לבחור את מערכת המדפים הטובה ביותר עבור המחסן שלכם יש תחילה לתכנן את המחסן ולתכנן תכנון עתידי. בבחירת המדפים יש לשאול כמה שאלות חשובות מאוד ועל כך להסתמך בבניית מערכת המידוף.

חשוב להתאים את גודל המחסן לסוג המדפים. לעיתים יש צורך בהתאמת מדפים מיוחדים על מנת לאפשר תנועה טובה יותר וגישה טובה יותר לכל מדף, זו יכולה להיות גישה רגלית או גישה בעזרת עגלות, מלגזות או אמצעי שינוע אחרים. מעבר לכך חשוב מאוד להבין כי ניתן להתאים מדפים מיוחדים בהתאם לציוד שיונח על מדפים אלו.

תכנון מדפים מיוחדים הוא יותאם לכל עסק וכל מחסן באופן אישי, על כן מעבר לסוג המוצרים אשר יונחו על מדפים יש להתאים את המדפים לתנאים בהם הם יהיו. מדפים מיוחדים אשר מיועדים להיות תחת כיפת השמיים ויצטרכו להיות עמידים בפני רוחות, גשם, שרב וכולי. זאת לעומת סוגי מדפים אחרים אשר יותאמו לתנאים נוחים יותר בתוך מחסנים ממוזגים ונוחים. כמו כן חשוב מאוד לבנות מדפים מיוחדים אשר יותאמו לעומסים ולמשקלים אשר יונחו עליהם.

מדפים בהתאמה אישית

 

מדפים מעוצבים? איפה רוכשים אותם?

כאמור תכנון המדף הוא צריך להיות גם יעיל וגם מותאם מבחינת היופי והאסתטיקה למקום בו הוא יותקן. בין אם זה בחנות או במחסן כזה או אחר חשוב כי מדפים מעוצבים יהיו בטיחותיים. לשם כך חשוב לוודא כי כל מדף שתרכשו עבר את בקרת המכון לתקנים ובכך להבטיח לעצמכם רוגע. אין תחליף לשירות אישי ומקצועי.

מדפים מעץ מלא? ארז ריהוט תעשייתי לשירותכם!

מדפים מעץ מלא או מדפים ממתכת? שאלות רבות עולות ברכישת מדפים. מדפי עץ לפי מידה? את הכל תוכלו לקבל בחברת ארז ריהוט תעשייתי. מדפי עץ לפי מידה מותאם אישית עבורכם על פי הצרכים, באחריות מלאה ועם שירות מקצועי ואיכותי.