ארז ריהוט תעשייתי – מייצרים מדפי מתכת למחסנים לכל ייעוד כבר 31 שנה

חזקים, עמידים, נוחים, יעילים, אמינים, מודולריים ובהתאמה אישית לכל לקוח ולכל סוג מלאי וסחורה – אלו הן כל התכונות החיוניות עבור מדפי מתכת למחסנים, למרלו"גים, לחנויות, למפעלים, למשרדים וכו' שתמצאו בפתרונות האחסון האיכותיים המוצעים לכם (ונתפרים אישית למידותיכם ביד מקצועית) בחברת ארז ריהוט תעשייתי בע"מ.

טווח ענק של פתרונות אחסון איכותיים ומקצועיים במקום אחד:

  • מדפי מתכת לאחסנה קלה, בינונית וכבדה
  • מדפים לחדרי קירור והקפאה
  • מגוון פתרונות לבחירה לעומס כבד (דרייב אין, פוש בק, פלו רק, רדיו שאטל, אחסון סטטי בשורות וכו')
  • מדפי מתכת מודולריים לספריות קריאה ועיון
  • מערכות מידוף משולבות תצוגה לחנויות, לרשתות אופנה ועוד
  • פתרונות למגוון צורות ושיטות ליקוט שונות, כולל עם גישה למלגזות
  • מגוון עצום של אפשרויות, מידות, התאמה לעומסים שונים ופתרונות מודולריים
  • ייעוץ מקצועי לניצול שטח האחסון ולהתאמה מיטבית של פתרונות המידוף
  • תכנון, ייצור, הרכבה, אספקה ובנייה של הפתרון האולטימטיבי לכל לקוח
  • הקפדה על שימוש בחומרי גלם איכותיים בעלי עמידות ארוכת טווח
  • בעלי תקן איכות ISO 9001:2015

מחפשים מדפי מתכת לחנות, מדפים מדולוריים לחברה, למרלו"ג, לחדר קירור או למחסן?

חייגו ותיהנו מהתאמת פתרונות מדויקים העונים על כל דרישותיכם מידי מומחה אחסון ומידוף: 073-2152209

תפעול וניהול מלאי יעילים מתחילים באחסון חכם המותאם לכם:

סדר וארגון והתאמה לצרכים קיימים ומשתנים עומדים בבסיס של תפעול מוצלח של העסק/מוסד/מרלו"ג/מחסן וניהול מלאי יעיל, ולאלו השפעה מהותית על ההתנהלות העסקית, כמו גם על ההכנסות והרווחים. כדי להשיג זאת אתם זקוקים ליותר מאשר פתרון מדפי מתכת גנרי – אתם חייבים פתרונות מידוף ואחסון בהתאמה מלאה, אישית, מקצועית, מכוונת ומדויקת, המתבצעת על ידי מומחה, לאחר הגדרת צרכים יסודית ומקיפה ולמידה לעומק ולרוחב של שטח האחסון המדובר.

שיפור וייעול משמעותי של מערך קיים:

על כן, לעסקים, למפעלים, לחנויות, לארגונים, למרלו"גים ועוד המעוניינים לבנות מערך אחסון חדש או ליעל ולשפר מערך קיים – ארז ריהוט תעשייתי נרתמים עם ידע רחב ומקיף וניסיון רב שנים בתכנון אחסון בהתאמה אישית לקהל לקוחות רחב ומגוון, ועם מכלול אפשרויות ופתרונות עצום ומודולרי המיוצר כחול לבן ובתכנון אישי, כדי להרכיב לכם את האחסון שישמש אתכם בצורה הטובה ביותר לאורך השנים מול כל אתגר.

התאמה ייחודית לכל סוג לקוח:

התאמת מדפי מתכת ופתרונות אחסון מודלוריים נוספים על ידינו על פי התחשבות בכל הנתונים, הצרכים, האתגרים והדרישות של כל לקוח באופן אישי: שטח האחסון, סוג המלאי, תכיפות חילופי המלאי, שיטת ואופן הליקוט, התאמה לתקנים הדרושים (כיבוי אש, משרד הבריאות וכו'), פוטנציאל ההתרחבות העתידי, משקל הפריטים, בטיחות העובדים, צורך בכלי שינוע, התאמה לתנאים מיוחדים (חדרי קירור, אחסון חומרים מסוכנים וכו') ועוד.

מדפי מתכת מדולריים בעלי עמידות לטווח ארוך:

מדפי מתכת איכותיים עומדים לא רק בעומס המשא היומיומי ובתחלופה, בליקוט ובפעילות היומיומית, אלא גם בפני מפגעים כמו חלודה וקורוזיה – אפילו כשהם מוצבים בתנאים מאתגרים, כמו למשל מדפים לחדרי קירור והקפאה. קורוזיה (שיתוך) מתרחשת לאט, ועלולה להיות נסתרת מתשומת הלב במחסן הומה, אך נזקיה בטווח הארוך יכולים להיות משמעותיים מאוד.

אי לכך מדפי מתכת למחסן עוברים תהליך גִלווּן (Galvanization) – תהליך של ציפוי המתכת בטבילה בתחמוצת האבץ (ZnO). כך נוצרת שכבת מגן איכותית, המבטיחה כי מערך האחסון החכם שלכם ימשיך לשרת אתכם נאמנה שנים על גבי שנים במינימום בלאי ובמקסימום מהימנות וביטחון.

המומחים למידוף ולאחסון עומדים לרשותכם:

נשמח להתחיל לתכנן יחד את המערך שיממש את מלוא הפוטנציאל של המחסן או העסק שלכם: 073-2152209